دسته‌بندی نشده

بررسی هندزفری Inpods 12 + نحوه کار با inpods 12

اینپادز 12 یکی از هندزفری های پرطرفدار در بازار ایران می باشد که به تازگی نسخه جدید آن توسط فروشگاه اروس دیجیتال وارد و معرفی شده است . در این مطلب از سامسونگ یار با معرفی برخی از ویژگی ها و نحوه استفاده از این هندزفری آشنا خواهیم شد .

Inpods 12 یک هندزفری در رنج ارزان قیمت و متوسط می باشند که توانایی پخش موسیقی و مکالمه بین 1 تا 2 ساعت را دارا می باشد . البته در نسخه 2021 کمی قوی تر از گذشته عمل کرده و پخش بهتری داشته اما با این حال همچنان در همین رنج قرار گرفته می شود .

در قسمت کنترلر بجای دکمه از حسگر لمسی استفاده شده که کاربر با لمس قوص بالایی قادر به کنترل کردن هندزفری می باشد . همانند ایرپاد اپل و دیگر هندزفری های موجود در بازار، کیس یا جعبه این هندزفری هم قابل شارژ مجدد می باشد و توانیی شارژ هندزفری به صورت جداگانه را دارا می باشد .

در ادامه با نحوه استفاده از این هندزفری های زیبا آشنا خواهیم شد .

نحوه کار با inpods 12

برای کنترل عملکرد هندزفری بی سیم مدل Inpods 12 از سنسور تاچ با حسگر قوی و حساسی استفاده شده و با لمس کردن نقطه ی تاچ به سرعت واکنش نشان داده و دستور اجرایی را عملی میکند از این قابلیت امکان استفاده برای پاور و مدیریت موزیک و مکالمه استفاده میشود.

پاور

  • روشن و خاموش کردن ایرپاد ها به صورت مجزا ( ۳ ثاینه تاچ )
  • تو کمتر از چند ساعت سایتتو بساز!

موزیک

  • مدیریت پخش و مکث موزیک ( ۱ بار تاچ )
  • پخش موزیک بعدی ( ۲ بار تاچ متوالی )
  • پخش موزیک قبلی ( ۳ بار تاچ متوالی )

مکالمه

  • پاسخ و قطع تماس ( ۱ بار تاچ )
  • رد کردن تماس ( ۲ بار تاچ متوالی )

برای شارژ کردن این هندزفری از شارژر یک آمپر استفاده نمایید. و بیشتر از سه ساعت هندزفری را در شارژ قرار ندهید. به طور میانگین با هر بار شارژ باید حداقل یک ساعت برای شما پخش موسیقی داشته باشد.

قیمت هندزفری

قیمت واقعی انی هندزفری در محدود 170 تا 250 هزارتومان می باشد. البته نسخه های ارزانتری هم در بازار چین تولید می شوند که کیفیت لازم را ندارند . از طرفی هر چه تاریخ تولید محصول قدیمی تر باشد قیمت آن نیز پایینتر می شود.

صدای خروجی و ارسالی

کیفیت و حجم صدای خروجی از هندزفری بی سیم مدل Inpods 12 به لطف درایور های ۱۰ میلی متری و شکاف های ایجاد شده هوشمندانه روی گوشی ها نیز بسیار عالی میباشد و بیس و عمق صدای موزیک را با وضوح بالا پخش میکند.

تونایی پخش صدا تا فرکانس ۲۰ الی ۲۰۰۰۰ هرتز را دارد و به خوبی تمامی صدای های متناسب با محدوده شنوایی انسان را به خوبی پخش میکند.

حساسیت صوتی ۴۲ دسی بل و امپدانس ۳۲ اهم از دیگر ویژگی های این هندزفری خوش قیمت است و با وجود تمامی این ویژگی ها حجم و کیفیت صدای مطلوبی دارد و نیاز های یک کاربر معمولی برای موزیک را بر طرف مینماید.

میکروفون داخلی استفاده شده در این هندزفری از کیفیت مناسبی برخوردار است ، مجهز به فناوری Noise Cancelling Headphone بوده و تا حدودی امکان تفکیک صدای کاربر و محیط انجام میشود در نتیجه برای کاربری عمومی و روزمره مناسب است و کاربر را راضی میکند اما در محیط های شلوغ ممکن است صدا به صورت واضح منتقل نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *